pondělí 2. května 2011

Deštík

Jen zaběhnu domu pro učebnice na němčinu, vyjdu ven a začne poprchávat. Co myslíš vracet se pro deštník se mi opravdu nechtělo. Sotva jsme došla do školy a byl slejvák.To samé když bylo po němčině. Co jediné mě napadlo?
Šla jsem  k vrátné jestli nemá v "ztrátách a nálezech" nějaký deštník. =D Tak mi dala malý, červený s nakreslenými balónky. A huráá domů šel se mnou  Jakub, tak jsem mu ze srandy vnutila deštník ať ho drží =)
Stejně byl k ničemu, došla jsme domů a byla jsme celá promoklá. Super den ......

3 komentáře:

  1. Ale tak déšť není na závadu. A deštník s balónky jsi vrátila? Kdybych byl jeho majitelem, tak bych byl rád, kdybych ho našel. ;)

    Tom

    OdpovědětVymazat
  2. Deštník je zpět....Na svém místě.To je fakt, že déšť nikdy na kráse neublíží. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Chudák Jakub, musel si určitě připadat hrozně mužně,co? :D :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...